Zdrowy nawyk

Ćwiczenia na pośladkiBrazyliskie pośladki są teraz w modzie. Fajny to tren bo krągłe i jędrne pupy są naprawdę apetyczne. Kobiety z ładną tylną częścią ciała są zdecydowanie bardziej sexi. A i każde spodnie lepiej leżą.  Trudno się nie obejrzeć na ulicy za takim ciałem. Ale i męskie pupy, które są soczyste i wypukłe, stają się obiektem pożądania. Jak to w życiu jednak bywa nic za darmo. Aby mieć kuszący zadek, trzeb się nieźle napocić. Na szczęście jest wiele ćwiczeń na pośladki i każdy może znaleźć coś dla siebie. Od wersji dla początkujących laików, do tych dla bardzo zaawansowanych. Ćwicząc zaczynamy czuć te swoje cztery litery. Mięśnie o których do tej pory nie mieliśmy pojęcia. Żeby pupa tak bolała, że usiąść jest ciężko, nie do pomyślenia.

Ćwiczenia na pośladki

A jednak, ćwiczenia na pośladki to potrafią. Warto, się męczyć, warto znosić zakwasy, bo efekty są powalające. Oczywiście, co trzeba sobie od początku uświadomić, ćwiczenia na pośladki, są częścią różnych zestawów ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Wtedy rezultaty są najlepsze. Żeby trening był jak najbardziej wydolny, trzeba się rozgrzać, zaangażować wszystkie mięśnie, i pracować nad nimi. To dopiero można nazwać rzeźbieniem sylwetki. Trudno bowiem wyodrębnić i zając się tylko tymi ćwiczeniami skierowanymi wyłącznie na pośladki. To musi być walka o całe ciało. To praca także nad duchem, na dyscypliną i walką
z lenistwem. To także pokonywanie swoich pokus. W konsekwencji wyrobić można zdrowy nawyk codziennego treningu, który nie będzie już obowiązkiem, ale przyjemnością.

5 comments

  1. Marta21 says:

    Takie pytanie – jestem dość szczupłą osoba i można powiedzieć że mam bardzo ale to bardzo plaska pupę… Jak dużo czasu poświecić na trening no i jak często ćwiczyć? Dzieki

Dodaj komentarz